– Dunjakke for mildere vinterdager
– Etisk, produsert dun i gjennomsydde kanaler
– Praktiske lommer
– Toveis glidelås
– Romslig, beskyttende hette med snøring.
6999,00 kr 4999,00 kr
En lettere versjon av den ikoniske Expedition Down Jacket som passer for mildere vinterdager. Lett polstret med dun av høy kvalitet og som er sporbar og fremstilt på etisk vis, i gjennomsydde kanaler. Yttersiden er i slitesterk polyamide med pfc-fri dwr. Skuldrene er forsterket med syntetisk padding for å motstå fuktighet. Beskyttende hette med signatur-gule snorer og lærending. Toveis glidelås i front, og en beskyttende klaff med trykknapper. To store lommer med klaff, med ekstra åpninger fra siden. Innvendig glidelåslomme, og snorjustering nederst.
Teknisk Tekst
100% polyamide, lining: 100% polyamide, fill power 700 CUIN. Fyll: 95% gåsedun, 5% fjær.
– Dunjakke for mildere vinterdager
– Etisk, produsert dun i gjennomsydde kanaler
– Praktiske lommer
– Toveis glidelås
– Romslig, beskyttende hette med snøring.
Produsent | Fjällräven |
---|---|
Farge | 560 Navy |
Størrelse | 2XL, L, M, S, XL, XS |
Turjakker
Vedlikehold klær, sko og tøy
Dunjakker
Dunjakker
Nettstedet bruker cookies for å bedre møte dine forventninger. Hvis du ikke aksepterer cookies, kan du deaktivere den i innstillingene til nettleseren din. Men det er en risiko for at enkelte funksjoner på www.sport-s.no ikke vil fungere korrekt.
Nødvendige cookies bidra til å gjøre en nettside brukbart ved at grunnleggende funksjoner som side navigasjon og tilgang til sikre områder av nettstedet. Nettstedet kan ikke fungere optimalt uten disse informasjonskapslene.
Preferanse-cookies gjør et nettsted i stand til å huske informasjon som endrer måten nettsiden oppfører seg eller ser ut, som ditt foretrukne språk eller den regionen du befinner deg i.
Statistikk-cookies hjelper eiere til å forstå hvordan besøkende kommuniserer med nettsteder ved å samle inn og rapportere informasjon anonymt.
Markedsførings-cookies brukes til å spore besøkende på nettsteder. Hensikten er å vise annonser som er relevante og engasjerende for den enkelte bruker og dermed mer verdifull for utgivere og tredjeparts annonsører.