Kundeservice

Generelt
SPORTS MÅLØY AS
Myrane 13, Måløy Stormarked
6718 Deknepollen
Epost: nettbutikk@sport-s.no
Tlf: 578 533 33/948 317 17
Reklamasjoner sendes til reklamasjon@sport-s.no
Frakt
Sports Måløy har fri frakt på alle bestillinger over 999kr. Fri frakt gjelder i hele Norge – utenom Svalbard. Bestillinger under 999kr får et frakttillegg på 99kr. Leveringer skjer med Postens Klimanøytrale Servicepakke og leveres til ditt nærmeste postkontor. Større pakker som tredemøller og romaskiner blir levert av Bring/Posten helt til dør. Småpakker kan bli levert i postkassen. Alle pakker leveres med sporing på tlf/mail. Du kan også velge hent varen i vår butikk. Når bestillingen er klar henting får du en hentemelding.
Levering
Normal leveringstid er 1 – 4 dager. Bestillinger lagt inn før kl. 12.00 blir pakket og sendt samme dag. I Sør-Norge vil varen da normalt sett bli levert innen 1-2 dager. Varer som kun er på fjernlageret vårt i Moss kan ha noe lenger leveringstid, men erfaringsmessig er leveringstiden like rask.
Betaling
Hos oss kan du benytte deg av to trygge og praktiske betalingsalternativer. Du kan betale med Vipps eller Klarna. Disse inkluderer kortbetaling med Visa eller Mastercard, med Klarna har du også mulighet til å betale via faktura.
Er du bedriftskunde og vil gjøre en større handel – ta gjerne kontakt med oss på epost nettbutikk@sport-s.no så finner vi en løsning til din bedrift.
Vi ønsker å gjøre handleopplevelsen så trygg og enkel som mulig.
Retur
Retur av varer sendes til:
Sports Måløy AS
Myrane 13, 6718 Deknepollen
Tlf: 948 31 717
Mail: maloy@sport-s.no
Vi har ikke gratis retur, men en enkel måte å sende i retur pakker på er å bruke Posten. Her finner du en enkel link til å skrive ut adresselapp til Posten selv: https://sending.posten.no/bestill/pakke
Når blir jeg refundert pengene?
Tilbakeføring av kjøpesum avhenger av betalingsmetoden du valgte for å betale for ordren.
Men straks vi mottar returen fra deg – så vil vi refundere beløpet. Det kan gå noen dager før pengene kommer på konto, men det skjer helt automatisk og du trenger ikke foreta deg noe.
Hvis vi får en uhentet pakke i retur (ikke hentet ut fra postkontor «hent i butikk») så har vi rett til å trekke 250kr i gebyr. Dette på grunn av porto og ekstrakostnader som vi får fra vår leverandør.
Angrerett
For dine kjøp gjelder en angrerett på 100 dager. I denne perioden har du en angrerett som innebærer at du har mulighet til å, uten noen forpliktelser fra din side og bortsett fra transportkostnadene, sende tilbake de varene du har mottatt. Du skal i så fall sende tilbake varene uskadede og ubrukte.
Fraktkostnadene ved retur er det du som betaler, med mindre det er feil fra vår side, feks feil vare eller størrelse.
Ved en eventuell tvist kan du henvende deg til Forbrukerrådet eller det lokale forbrukerkontoret for å få hjelp.
Angreretten gjelder ikke for følgende:
- Forseglede varer som ikke er egnet for retur av helsevernmessige eller hygieniske årsaker og hvor forseglingen er brutt etter levering (eks undertøy og kroppsnært treningstøy)
- Original emballasje må være inntakt for at full angrerett skal gjelde. Kan vi ikke selge varen som ny, vil egne regler i angrerettloven tre inn og beløpet som eventuelt refunderes vil bli avkortet etter produkts verdiforringelse.
- Varer som forringes eller raskt går ut på dato (eks mat og kosttilskudd)
- Varer med personlig preg (eks en fotballdrakt med trykk)
